خبرهای داغ:
با مشارکت شورای محله اسلامی؛

 ۱۱۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا در شهرستان آرادان توزیع شد

 مدیر محله اسلامی امامزاده شاه نظر(ع) شهرستان آرادان از تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۷۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آرادان ، وحید پورچه در جمع خبرنگاران گفت: تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی شامل میوه و تنقلات شب یلدا با مشارکت خیرین و نیکوکاران تهیه و در بین خانواده های نیازمند و کم بضاعت شهرستان آرادان توزیع شد.

 وی ضمن اعلام این خبر افزود: ارزش تقریبی هر بسته بین یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار ریال برآورد می‌شود.

 مدیر محله اسلامی امامزاده شاه نظر(ع) شهرستان آرادان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و عدم توانایی مالی برخی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر ، تصمیم گرفته شد تا نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی شب یلدا اقدام شود که به لطف خدا و با مشارکت خیرین نیکوکار ، این امر به بهترین نحو ممکن انجام شد که شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد باسعادت عقیله بنی هاشم ، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ، با همراهی فرمانده سپاه ناحیه و برخی مسئولین شهرستان آرادان ، سرکشی و دیدار با خانواده دو شهید والامقام یوسف نوروزی و شهید مهدی امیری و همچنین دیدار با خانواده جانباز سرافراز جنگ تحمیلی ، حاج رضا جانباز انجام شد.

 پورچه همچنین تصریح کرد: در ادامه بازدیدهای روز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار ، از مرکز بهداشت شهرستان آرادان و بیمارستان امام حسین علیه السلام این شهر نیز دیدار و سرکشی بعمل آمده و از کارکنان و پرستاران این دو مجموعه تجلیل شد.

 مدیر محله اسلامی امامزاده شاه نظر(ع) شهرستان آرادان تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و فروکش کردن تعداد فوتی‌های ویروس کرونا طی هفته جاری ، از مردم تقاضا داریم تا شب یلدای امسال را در خانه‌های خود بمانند و از جمع شدن و دورهمی‌ها پرهیز کنند تا هرچه زودتر شاهد پایان این شرایط و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کشور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار